Tuesday, March 17, 2015

Semalam aku lepak dgn kawan dari usm. Boleh kata dia ni salah sorg kawan yg aku rasa best la. One of the very few yang stood by me lol. We talked about what happened,how it all happened (pasal kawin lari) and talked about the feelings we used to have and where we stand at now. Aku suka cerita bende bodoh..but at the same time aku appreciate gila if the conversation becomes more of a serious one. Because that would be the time when I would unconsciously pour my heart out, which explains why I am usually found to be happy. If I dont get to talk then I would write here. As satisfying as writing gets, I couldnt possibly remember to note everything, there would always be points left out..but whatever. Janji ada je.

Mungkin org tertanya.. ada laki apehal nak pergi cerita dgn kawan laki lagi..cakap2 dgn laki je sudah.

Hahahahaha.. eh sukati aku la aku nak cakap dgn sape pon!

Aku dgn laki aku jarang bincang hal serious. Mungkin sebab hal serious aku biasanya berkaitan dgn family aku so dia tak berapa minat nak dengar.. aku tak salahkan dia, I know he has his reasons. But me being me, aku tak nak mengharap for him to be able to lend me his shoulder, sebab aku tak suka perasaan kecewa bila dia endah tak endah tu. Buat aku marah..pastu nnt gaduh..gaduh buat serabut..aku tak suka serabut. Hahaha banyak bende aku tak suka ni.. tapi tulah. Jadi kalau aku cakap, dan dia tak layan or malas2 nak komen, aku tak sebut dah, and bila aku lepak dgn kawan, kalau kawan tanya aku cerita. Biasanya kawan2 aku mmg tanya lah.. haha aku pun tak tau pasal apa dorg sibuk nak tny tapi aku appreciate soalan2 serious mcm tu. Because then I would get to talk.

And they would offer suggestions, dari yang bongok hinggalah ke yang berasas.

Mcm needy, tapi aku boleh je lepak sorg2 kalau takde org nak lepak dgn aku.

Dari semalam lagi aku nak berak tapi takleh.. adoiii.. pundek lerr.. yakult dah minum..makan dah mcm mengandung perut aku ni. Toilet dah dekat rumah.. period baru habis.. apa masalah lagi tak tahu..

Ke sebab banyak sgt protein ah?

No comments:

Post a Comment