Sunday, March 22, 2015

lets see now.. aku bukak laptop kol 3 ptg.. nak buat kerja..

sekarang dah pukul 1 pagi.

dari siang tadi aku dok main2 dgn gmbar.. and tgk fb..

kah3...

tak boleh harap langsung.

esok kelas kol 8. tah boleh bangun tah tidak. biasa mmg kalau kunci jam aku sedar dari tido.. tapi nak bangun dari katil tu yang malas gila.. dah la kalau kelas kol 8 aku kene gerak sebelum kol 6.15, kalau aku nak naik public transport. taxi pun kene gerak awal, sebab kalau pukul 8 kat station tu mmg takde taxi.. tunggu lah sapai 8.30, baru ada. malas aku.. dah la kene berebut. kelas sejam plak.. tak berbaloi langsung. subject esok ni lecturer biasa ajar simple and short je.. so usually itd only take like 45 mins or so. kalau 8.30 baru nak naik cab.. dgn having to share it with another one or two passengers.. mmg 8.45 lah aku sampai kelas. bukan aku malu tau sampai lambat.. aku selalu jer sampai lewat gila..selamber masuk. lecturer pun paham kot.. sebab tau aku duduk kat kl. dulu masa naik basikal lagi lah.. dah la sampai lewat, peluh jeruk.. letih mengayuh, so tido jelah in the remaining minutes. tapi kalau kecuh kecah semata nak sampai kelas yang dah habis.. tak ke bengap namanye tu.. baik aku tido je kat rumah..

mau tk mau.. kene gerak awal ler.. puiiihhh..

masa first sem dulu aku selalu dapat bawak kereta kalau kelas pagi.. so kelas tak pernah miss.. ni makin hujung makin malas plak. hahahahha.

good night!


No comments:

Post a Comment