Tuesday, March 10, 2015

baru jerrr balik dari mabul like 2 days ago. apa verdict aku tentang mabul?

tempat paling best pernah aku pergi...

asal? sebab depan2 chalet dah ada seagrass. and theres so many things to see amongst the blades! diving on the other hand was ok la.. i felt a bit bored, because everyone else had cameras to use and i din. i wanted to get one, but i was afraid of my buoyancy not being good enough.

the best experience was the company.. shit man.. they were the most awesome group of people ever. i fucking enjoy laughing all day long with them, off their stupid jokes and all.

that and i met another talented photographer..the owner of the water chalet himself, Scuba Jeff. oh my god, his photos are phenomenal. yelah.. aku ni siapa je nak judge kan, camera pun takde,., kalau gambar aku amek tu, dari seratus keping, 1 pun tak jadi.. hahahahaha. tapi aku rasa aku ada keen eye pada seni yang orang lain hasilkan.

mungkin tak cantik pada mata orang lain, tapi cantik pada aku. gambar jep ni, jenis yang bila aku tgk tu, dia ada satu rasa suam yang fills up my whole body, sekali dengan rasa sebak di hati.. mcm nak nangis gitu.. gambar2 yang supervisor aku amek pun banyak yang mcm tu jugak.

dan aku suka gila bila datang perasaan mcm tu dikala aku melihat hasil fotografi orang.

aku suka tgk benda cantik. suka gila.

laki aku cakap aku bukan suka tgk bende cantik, tapi aku suka tgk benda mahal... hahaha kuang hajo. bukan salah aku kalau bende cantik tu mahal...

tapi serious la wei.. kalau aku berduit, mmg aku tak kisah pun nak spend beribu on a single photo.. because i believe that things that can touch my heart are priceless, nak pulak bila secara terang dan nyata terbukti bahawa aku ni sukar tersentuh hati.

ok lah.. kalau rasa nak tgk apa yang aku gila gila kan sangat tu.. tgk la kat sini. brader ni dah pemalas sekarang, berkurun dah tak update. still, gambar2 dia mmg leleh la sial.. https://scubajeff.wordpress.com/

and lagi satu.. supervisor aku punye.. https://www.flickr.com/photos/keealfian

its almost 5, im gona be late for squash.




No comments:

Post a Comment