Friday, March 20, 2015

I like the taste of burnt raisins.. bitter sweet.

I blog a lot lately.. yang gap lama aku tak blog tu bukan sebab apa..banyak je bende aku nak cakap2..tapi tak tertulis..sebab phone dulu susah nak post. Aku tak minat pakai client app...

Seb baik blackberry ni boleh guna browser mcm biasa and senang lah jugak nak post..compared to samsung dulu.kalau nak post guna browser dia macam ada bende tak kene.

Its weird for me not to say these things out loud, because bila aku tgh cakap dgn org aku terpikir..but it just wont come out. Hahah.. I guess I like keeping things inside je kot. That pretty much explains the failed vlog attempts lol.

I got to know that UKM will be sending us squash players for the racquet sports event in sarawak sometime during may. Aku harap takde laaaa player power.. bosan lah asek kalah je.. kah3. Takde motivasi langsung! Dulu aku gila babi training nak naik..tapi takde hape pun..sebab aku takde background sukan.. kerja aku throughout my primary and highschool years is makan tido jer. Start pegang reket masa nak habis matrik..pastu kat usm jadi gila kejap..12 jam sehari wei duduk kat court. Hari hari,without fail.Kelas tak pergi apa pun tak buat

Org sampai panggil aku penunggu squash court. Hehe.. last2 penunggu ni boleh 1.57 je hahahahahaha.. pastu mak aku tny dpt berapa..aku cakap 2.7..ghopernye surat sampai kat rumahhh sebab kene probation kan..haha..tu paling bongok skali. Seb baik mak aku redha je.

Tapi masa tu aku susah nak ubah cara aku started with.. basics were bad..so everything else was bad as well. But I was so in love with the sport.. when I got married, DH Cakap takleh main, I felt so down..like my heart was ripped into a thousand pieces. Serious wa cakap lu. Masa tu aku pun tak tau nak kata apa..time tu plak takde org tau aku dah kawen, so bila kene buli mcm tu aku tak tau nak cakap kat siapa. Haha..sadis betul.

sekarang ok lah.. dia tak bagi pun terpaksa bagi je.. hahahaha

Sekarang I am playing much better than dulu, even with less hours. Because I have finally managed to grasp the basics, and learned how to relax, and play just to keep me satisfied. And of course win some lah kan.. asek kalah je bosan gak. UKM hantar untuk medal..tapi aku mampu main ikut kemampuan aku je..sebab sini takde coach. Training sendiri boleh dapat medal ke? Gua bukan squash prodigy beb... kalau tak konfem2 aku dah main malaysia, walaupun start main at the age of 20.

Kalau dapat medal tu..mmg lah sebab player power takde, kah3.

Dulu senang sikit nak menang..sebab masum biasa dia within ipta je.. sekarang both ipta and ipts ada skali. Banyak state players masuk ipts..so bila dah semua ada.. competition dia mmg tough la. Aku tak boleh nak lawan lah dorg punye shots and ball placements.. kejar bola aku ok. Tapi kalau semua dah nak main trick shots je..mampus jugak nak mengejarnye. Fitness gua hancur.. sebab..sebab..hahahahahaha. If you lepak with me and the circumstances are right, then you will know why :p

Its almost 5 in the morning.. so boring. I played a bit of battlefield tadi..best jugak sebab I got quite a lot of kills today.




No comments:

Post a Comment