Wednesday, March 18, 2015

Karoke..best nyanyi lagu melayu lama2 je. Sebab lagu melayu je yg mendayu..tak kira lah rock ke tak. Kalau mat salleh lagu dia mcm biasa je.

Sejak 2 menjak ni aku asek pergi karoke je..dulu, aku mmg suka gila karoke. Yelah sekarang pun suka jugak. Tapi dulu lg gila.. tiap malam 20 lagu. Lagu satu singgit..so berbaloi la kan..haha.. sekarang kat kl ni kira per room per hour..kalau nak nyanyi banyak kene skip lagu sokmo. Tak puas..

Banyak bende aku rasa tak kena sekarang nih.. pasal apa entah. Umur baru 25 going 26 end of this year, takkan dah ada mid life crisis? Hidup gua sampai 50 je ke?

Must have something to do with religion nih.. dulu masa jack2 alim kerja aku nak main squash je. Sekarang tak berapa alim macam2 nak buat. Hahahahaha... jgn macam2 jgn macam2.

Finally taik aku keluar semua harini..berkat blog dlm jamban.

No comments:

Post a Comment