Saturday, March 14, 2015

harini gua dapat apa yang gua cari.. although not exactly as how i wanted it, tapi takpelah.. janji jenis edition jugak.

dulu bersepah siall,, oakley fives squared. sekarang mak aiii.. susah gila nak cari. aku plak nak yang ducati punye, mmg takde dah la.. aku tak minat yang frame dia polished.. sbb aku rasa kilat2 ni tak best mana pun. tak ganaz.. haha. but i end up buying the motoGP edition of fives squared..because yang tu je ada. boleh nak custom dari us, tapi belanja banyak lah plak.. premade sunglasses costs around 70 -90 us dollars.. custom 170 us dollars.. gila kau.. boleh je sebenarnye nak beli, tapi aku kalau boleh nak ler simpan sikit... kot nnt ada bende lain nak beli kene tunggu pulak zaman berzaman.

satu lagi warna yang aku suka ialah smoke grey.. for the frame. pakcik laki aku ada a pair of smoke grey fives squared. i asked him last week but he doesnt have them on him at the moment. said its somewhere at home in kemaman.

takpe ahh.. nnt ada duit lebih sikit aku order yang custom punye.. hahahahaha.. ye i like to membazir like that. kedekut sambil bazir..

harini hari sabtu.. esok ahad... pastu isnin.. gua tak sabo tunggu isnin sebenarnye ni.. nak main squash!




No comments:

Post a Comment