Monday, March 16, 2015

Dah tgh bulan march do.. shit la. Why does time fly at this rate?! Why am I blaming time for my own ignorance? Lol. Kerja tak start2 pun.. aduhh.. apelah perangai ni. Patut dah boleh siap,tapi tak gerak satu apa! Wehh aku stress..stress dgn diri aku sendiri. Tolong lah.. I think I need to have like a getaway to finish everything up.

Ini lah perangai tahik..komplen2 tapi apa pun tak buat.. hahaha.

Apelah nak jadi sem ni..makin lama makin tahpape plak aku rasa aku belajar ni. Maybe mmg betul ler..sume bende pun aku cepat bosan.

Makin jauh dgn tuhan plak tuh.. ish. Dulu dah mcm tobat..patu buat balik bende sama.. sarah2..

Hari2 aku pergi ukm dgn harapan keluarlah light bulb atas kepala so that I could start on my work..tapi takde! Mana hilangnya saka2 semangat kat ukm tu pun entah.

No comments:

Post a Comment