Saturday, August 13, 2011

Tension tension

tegang urat segala, takbole berak siut, dah 3 hari. makan la segala bende pun, DH says its because i eat too much junk. woi mana ada aku makan junkfood dohh, stakat garam belacan tu, pedas kot, supposed to make me berak, not keep my shit within me. haih. kan best if boleh makan laxatives. berak je terus, ni takboleh amek any kinds of medication langsung la plakk. payah betul. ive been squatting for more than an hour now, slalunye this would make me feel like id pass motion, but then tak rasa ape plak lagi ni. pelik betul.

berdenyuitt perut aku woo, smpi ke ulu hati rasa bedenyut.

maybe taik ni nak tunggu aku upload gambar lego DH dulu kot, baru dia nak balik rumah dia (jamban)

i havent been practicing the guitar for quite sometime, tak turun gym for quite sometime jugak, i feel like weightlifting 100kgs so that my muscles would appear permanent instantly(but of course, we all know it doesnt work that way, gotta go slow and steady with the weights for the muscles to groooowwwww)

i feel like going for a swim evertime after iftar, but then id feel guilty of not going for terawih, tapi pegi swimming, buat bende yang suka boleh. walaupun terawih tu sunat je eh. haha. poyo kan aku. aku rasa ramadhan kali ni macam rugi ahhh, sbb tak curik peluang cari pahala byk2. dahla dosa menimbun, pahala free takmo amek plak.

harini aku tak masak pun, MIL cooked everything, aku tolong sikit je, hahaha patu aku ikut DH kuar cari barang. i bought a bottle of organic apple strawberry drink, but darn it! it tastes like air asam jawa je. dah ahh mahal, minum asam jawa je rupenye.

aku rasa mungkin kejap lagi bia DH kuar, aku nak berusaha untuk berak, patu nak naik turun tangga jela. taksempat nak g gym, gym tutup kol 10, so aku angkat lesung batu je sudah, sama je bendenye, janji berat, konfem bole naik muscle (klu buat berterusan laa hahaha, dlm saat2 kemalasan aku ni, mampukah?? aku rasa malas DH nak exercise, dah terpercik kat aku ahh. chet)

raya tahun ni kat kampung siuttt, haha mcm tak percaya je. setelah 20 tahun beraya dibandar, penuh dgn kemodenan dan ke-stylo-an dunia, akhirnya aku beraya kat kampung. Dulu aku ingat raya kampung macam tak best ahh, sbb pasir2 and all aku tak bape suka, tapi lepas skali DH bawak aku balik kemaman, mcm best la pulak surrounding dia kan, kampung2 lek2 camtu. paling aku suka pegi pantai laa, kat Cherating tu, DH pun suka sbb dia boleh jadi ikan bila mandi laut( dulu aku tak suka pantai sbb pasir gak, aku rasa serabut bila pasir masuk slipar, celah2 suar sume tapi since aku lepak tepi pantai malam2 kat penang, rasa macam syiok la plak!) DH kata nnt raya nak g pantai gak yeye. padahal lama lagi nak raya ni...
 

No comments:

Post a Comment