Tuesday, August 30, 2011

Aidilfitri




Pagi raya tadi camni ahh ahaha orang g solat raya beruang ni bole tido plak. Smalam lepak tak ingat dunia nak kol 4 bru nak balik, aku plak tunggu gilirann hahahaha mmg lambat ahh tido.

Aku tak sedar wht happened his morning because i was sleepy myself, mcm mabuk2 gitu tak lalu nak layan dunia. Masuk je tgh hari aku dgn DH masuk bilik tido huhu, SIL said ramai orang cari sbb nak amek gmbr ramai2 but since we were fast asleep mmg tak dpt ahh. She said ramai je dtg, aku tak smpt pun nak tgk kemeriahan that i was looking forward to see.

I want to put more pictures but then the good ones arent in my phone, but in the camera. Tahun ni takdak duit raya ehh sbb aku da kawin. Tapi tak rasa lain punn sbb laki aku bagi duit gak nnt huhu.

Dari tghr smpi kol 6 aku tido dgn DH, mmg my typical hari raya laa. Haha. Yang terbaeknye ialah after all these years time raya bole mintak maaf thru phone je dgn DH, tahun ni depan muka peluk2 cium2 haha as if hari2 lain tak boleh nak buat, padahal dpt lebih dari tu, kekeke.

Lauk harini nasik dagang, nasik impit gan kuah kacang, ada rendang patu sambal ikan, which in my context bukan sambal pun because its dry, and its not made of chilli but of dried coconut, lemongrass, fish and sugarr. Weird for me but people from terengganu are accustomed to it. Aku klu sambal maknenye sambal belacan ke, sambal cili ke tu ye ahh sambal.

The weather here is just nice ahh, tak panas pun, redup the whole day patu hujan malam sejuk gile. Takde ahh rasa serabut kepala with the weather. Tapi takut nnt klu nak men tepi pantai ahhh ujan takle nak men air plak. Boring, aku dah ahh beriya nak g men air ni. Huuu.

I nak mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dn batin kepada mama dan ayah atas segala salah dan silap yang telah i buat lepas mintak maaf tahun lepas. Huhu. I hope you guys have a blessed raya!

No comments:

Post a Comment