Monday, August 8, 2011

Backdated


DH claims to be Captain America -_-"

bajet2 innocent, wolverine gemok ni.


this was before we went to see Harry Potter and the Deathly Hallows pt. 2.. DH semangat gila nak tgk but then masuk wayang halfway tido. penat katanya, aku dah kejut, dia bgn jap, patu tido balik, haha, perangai2. seb bek tak amek platinum tickets. klu tak membazir 40bux tu yaww.

btw, cerita ni, cerita yang sgt lama eh. aku tgk HP tu a week after it was released, tapi sbb aku bosan pagi2 buta ni, aku letak jugak laa.sometimes aku kuar, amek gambar, nak letak dlm blog, tapi aku hold dulu, bagi telupa berkulat sikit patu dah lama baru letak cite tu.mcm gmbar kawen la kan. tapi gmbar kawen aku malas nak pilih snarnye, huhu.

you know, i think people who cant accept changes, are in total denial. takut sgt rasa diri tu 'oh rupanya aku salah selama ni', therefore decide to think negative all the way. haha, kawan2 aku(yang betul kawan laa) takde pun bagi aku negative feedback, sume kata, sabar je, time will heal everything, mintak doa kat Allah je. nnt dah ada anak ok laa parents you tuhh. tapi ada jugak yang kata, ko buat la apa pun, bende sama gak jadi kat ko nanti, tunggu jela, jgn nak mengharap parents tu nak terima, klu dorang terima pun, sbb penat nak layan kerenah dunia je.

sume bende berubah kat dunia ni, rukun iman pun ada percaya kepada qada dan qadar. so klu takboleh terima perubahan tu, kemana hilangnye percaya kepada qada dan qadar tu? pikir2 kan laa. takpayah kuar dalil2 apa pun, tgk asas islam je sudah. like i said, islam kann, a very simple religion yang tak menyusahkan sapa2 pun. yang buat susah tu diri sendiri je.

No comments:

Post a Comment