Friday, August 5, 2011

Gmbr kawen yang da lapuk

*click on the photos to enlarge ehh.jgn buat2 tak reti plak patu marah2 aku sbb taruk gmbr kecik bagi korang sakit mata nak tgk
perut besar sgt takleh nak bongkok ikat tali kasut klu tak kain tecabut, haha
my two favourite girls <3
Dijah comell
DH's aunt gets super excited haha
nasib la wei gmbr senget, malas aku nak betulkan

hehe :)

Kek kedai cina, ahahhhahahaha. tapi sedap doh.
;)

you cant imagine how hard it is to move in this dress. amarah betul tau.
Baju ni senang sket nak gerak.

DH mengandung utk aku dgn gembiranya
Aku letak gmbr2 ni pun sbb mmbr aku mintak nak tgk , so alang2 tunjuk kat dia yang byk2 tu , aku amek yang mana tak huduh ahhh taruk kata sini, baru market byk en en en hahaha.

DH dgn aku skarang, seldom exchange words of affection between us. but whenever he says stuff, mcm syg sgt pun aku rasa in peace, haha not to say klu dia tak ckp tu hati aku kcu bilau, tapi bila dia ckp tu rasa mcm this soothing feeling la. haha comel kan. tak perlu pun nak ckp slalu, skali skala sudah. janji makna tu penting bro, jgn ckp 'i love you' hari2 lepas ckp tepon laki bini tapi pegi menggatal dgn pompuan lain plak kan. itu mmg taik babi punye perangai la. you mean it when you say it kan b kan? hahaha jgn tak mean plak, nnt buat i rasa nak cincang u 15, mcm dlm berita baru ni.

eh yang cincang 15, internal organs dumped into the toilet bowl and some body parts hidden in the ceiling tu dasat siall. MIL says its purpose has got to be related to black magic, aku no komen laa, sbb klu nak buat tanpa tujuan tu , tak pun klu marah skalipun mcm tak berasas je nak cincang. sbb pompuan mengandung, dgn budak laki tuhh, bakpe dia nak cincang pompuan mengandung? gila laa what people would do to achieve what they want.

ahaha, i doubt so laaa aku sanggup nak cincang DH, dia buat perangai pun aku tak sanggup nak tinggal ni plakkk nak cincang.. penuh kasih sayang je aku pandang DH ni hahahaha (ayat2 bodek nak beli gotchi figure lagiii) oh oh tadi kitorang g toys'r'us, i bought another figure, ponytchi, and DH bought a few more CREATOR legos. malas nak amek gmbar now, DH tgh semak2 pasang lego, aku plak tgh duduk tmpt suam ni, kang gerak to another spot nak amek camera sejuk plakk sayang ahh nak tinggal area suam ni. huhu.

till then geng!huhu

P/S: i secretly think i look alot like my mum, can never be the same though, she's evidently muchmuchmuch prettier.

No comments:

Post a Comment