Tuesday, December 27, 2011

Who is at fault?


Ntah la? Hahaha.

Ok kawen lari, mmg salah aku. Tapi can it really be a fault, when aku kawen sbb aku rasa mmg takde harapan nak kawen dgn DH klu tunggu parents aku, knowing how they are?

Is it my fault that i dont trust certain people to know the fact that im married? Dahh, kang terbongkar plak rahsia, USM tu ramai je jiran tetangga aku. Kawan pompuan aku punnn tak semua aku btau.

Salah aku ke yang some people decide to act irrationally and start telling lies plak? Ke rasa nak menipu tu sbb kononnye nak contohi aku? Le ni ive got nothing to hide dah laa..  zaman2 tu dah habis dah utk aku, semak menipu bila jadi bini org ni. Laki ni tak semua yang bagi unconditional love beb. Mak je yg boleh bagi, tu pun aku tak berapa bernasib baik sgt la kan, sbb aku rasa mak aku bagi condition klu nak dia syg aku, Bukan you slalu cakap klu org makan taik kita nak kene makan taik jugak ke?

Salah aku ke klu aku nak buat keputusan utk just move on after all that has happened? I dont think so. Im just bored and tired with all this drama, and i dont give a shit if anyone wants to say yang aku kawen tak sah ke, nnt keturunan aku anak haram ke, yang DH menghalang aku dari jumpa family aku and making things difficult for everyone ke, all i know is that aku senang hidup mcm ni, hati aku takde susah apa pun. Mahkamah kata ok so ok la, nak buat kecoh apa lagi? Nak pikir sgt org cakap mmg sakit hati, so lebih baikla aku buat bongok je, layan org yang dihargai dan menghargai aku lagi seronok.

Keluarga mana yang patut dtg mintak maaf setelah apa yang terjadi? Ce pikir sketttt. Jgn nak rasa macam raja sgt, konon2 ada pangkat sume. Amboiii smpi nak bincang nak kene kita kesana. Klu ckp kat aku sorang takpe, ni org2 yang telah disusahkan. Who do you think wants to go after all youve done?  Boleh ke bawak masuk kubur sume pangkat tu?

Im really sorry, tapi if only you could ketepikan setan2 tu masa marah dulu, i doubt things would be this bad.

Pengajaran: Bila marah, mungucap la wehh. Setan celebrate suka bila bende jadi pecah belah sbb kita ikut hasutan dia.

No comments:

Post a Comment