Sunday, January 1, 2012

Whoaaa


One of my highschool friends came to see me. Terkejut aku doh, sbb masa awal2 kecoh pasal aku kawen lari tu, dia kira nak dgr ckp mak aku laaa yang aku ni salah. Padahal she knows of my marriage even before it happened, kira dari planning tu dia tau dah. So aku cam sedih sikit ahh bila dia berpaling muka when mak ayah aku dok push dia kan, mcm lahh dia tak tau cerita.

Anyways, she came to say that she made a stupid mistake dulu, and dia kesian kat aku kot2 aku sedih ke apa takde tempat nak bercerita. Haha, terima kasih la wehh, rupenye ko ni kawan sejati gak laa kan, hehe. Aku ingat dah lupus dah friendship tu.

Things are turning to be good eh baru2 ni utk aku, haha. Ramai dah sedar dgn keadaan yang sebenar. Bagus2.

Sape tahhh yang slalu cakap kat aku, org tipu ni slalu kalah. Haaa laaa, aku tipu sebelum ni dah penah kalah laa, hilang kawan bagai kan. My loss. Yang tipu le ni? Kalah pulok laa kan? Wakkaka.

No comments:

Post a Comment