Wednesday, December 21, 2011

My very own GameBoy Micro



Screen may seem really small but its really pleasing to the eyes compared to its predecessor, the GameBoy Advance SP.The pixels seem finer, obviously with the shrinking of the screen size. Tghari tadi smpi menatang ni. I wish super mario advance came together with the package, mesti best main ;(

biasakkk laaa pokemon master kan, haha
 Now otw nak beli gameboy color plak. tapi DH tak bagiii, dia kata membazir. suruh aku simpan duit. haah la simpan duit, klu dia nak bagi aku anak skarang semangat la jugak aku nak simpan duit. skarang ni sbb takde anak dlm perancangan,aku nak simpan mainan je utk anak aku yang mungkin ada nnt, duit takpayah... hahaha. tapi kesimpulannye aku ttp kene mintak DH jugak klu nak beli, walaupun pakai duit aku sendiri.

B,bagi la i beliii, pleaseeee! satu je lagi ni..

No comments:

Post a Comment