Thursday, December 15, 2011

sesat, desicions

 i went to kl tadi to run an errand for DH. pegi ok, nak balik tu boleh plak aku sesat, haih. seb bek aku bawak kete leleh je, klu aku bawak kaw2 mesti sesat smpai ke johor. bawak kete leleh pun boleh terlepas simpang, apa daaa. dahla harini bawak kereta aku mcm agak focused la jugak, sbb slalunye aku mcm tetibe tgh bawak tu boleh termenung. hahahaha, sedar2 je mcm sikit lagi nak langgar, tapi tak langgar je. apo kono ko ni sarah? ish2

tali reket aku nak restring kat sini ke kat bukit jalil ke kat subang?
bukit jalil dgn subang susahnye nak pegi, tapi kat sini mahal nak mampos la plak. tecnifibre tu klu Bkt Jalil jual 50, dia 70.. tak guna! uncle ong of subang lagi murah, 49 je hahahaha murah singgit.

mlm ni nak g hatyai.. patut ke aku bawak sabun mandi berbagai jenis bau? ke nak pakai je dettol tu?(a different smell everynight to keep the mood flowing hahaha) cuti lagi hahaha, byk cuti ni not good for business tau. lari customer i. dorang kata best g hatyai makan2, urut2. aku yang kawen kat siam ni tak sempat pun nak g hatyai. spttnye hatyai tu aku dah bantai byk kali dah, since slama aku masuk ipta sume belah2 utara je tapi tak pegi pun. yang aku pegi- BehTong. tak g makan2 pun, g tgk org bogel. best ke tgk orang bogel, tiger show sume ni? tah la, aku rasa tak best pun. maybe aku budak2 lagi kot time tu, wakakakaka.

perlu ke aku gosok baju disini, ataupun gosok baju dihotel?

perlu ke aku bawak kasut?

perlu ke aku transfer movie dlm phone?

perlu ke aku bawak nintendo?

perlu ke aku beli nintendo 3ds?or ps3 sharpshooter set utk nak main dgn house of the dead? perlu perlu. haha. ni je yang aku reti jawab. jgn jeles ye uolsss, im gonna have my own HOTD with the arcade feel to it soonnnn.

dah 3hari tak bersukan, rasa tak best plak lemau badan nak pegi cuti ni. haih. i wanted to jog but its been raining in the evenings ever since tuesday, nak main squash DH tak bagi plak, dia kata nnt lepas balik cuti. apa kene mengene? tak tau la, mungkin dia tak sanggup nak berpisah dgn aku when he has nowhere to go but to stay at home, dahhh, aku ajak ikut pegi court dia taknak. wehhh lagisatu cerita best, sabtu ni birthday aku! i figured out what im gonna get myself for my birthday, haha beli hadiah utk diri sendiri pun bolehh, what about you people? have you guys thought of what youd present me with? ;)

2 comments: