Tuesday, March 27, 2012

Sampai boleh jolok



Akibat kekelamkabutan, i ruined the steam pot. Nasi pun bau hangit2 ketiak gitu haha, nasib baik masak pakai kukusan doh, kalau zaman dulu kala kene masak nasik cara manual? Tak rugi beras aku? Dah la beras nak kene rendam kan, so klu nasi jahanam alamatnye makan pasir jela haritu wakaka. In replacing the pot, i had to fish 180 out of my pocket.. Haih. Sedih tau. Masa nak bayar cina tu rasa macam nak ikat duit tu dgn benang so that bila dah bayar kat dia aku boleh tarik balik duit tu sebelum cash register dia tutup patu lari laju2 bawak kukusang tu skali. 180 tu boleh beli WoW prepaid time card utk 3bulan doh. Haah aku mmg berkira sket beli kukusan tu walaupun bende tu perlu untuk cari duit. Sbb kukusan tu bukan boleh buat main pun, ke boleh? Buat mcm game fishing tu, lubang2 tu letak ikan yg ada magnet, patu aku ada batang pancing yang mata kail dia magnet gak. Tangkap ikan sebanyak mana yang boleh.. Bila magnet tu lekat kat kukusan(sbb besi kan) patu nak tarik mata kail tu menyebabkan alat mainan ko tu jadi bersepah patu nak main lagi kene susun balik, tahan sabar jela. Ahh tak kuasa aku. 180 tu patutnye beli game yang mmg wujud sebagai game!

Put aside the money caused sadness, who says money cant bring you happiness? It certainly brought me and DH some lol.. Yela temporarily je kan. Sudah tentunye money wont and cant give you eternal joy. So sementara ada kita joli je la. Kitorang beli cataclysm smalam! Best gile haha skarang boleh buat goblin, boleh sambung levelling hunter patu bole pegi raid for more powerful items! Hoorah!

Rasa teringin doh nak main tennis bila tgk org main, tapi tu ahh, reket takde, patu klu ada pun aku tak reti main lol..bebaru ni terasa nak swimming gak, tapi DH tak bagi. Takpe kot, sbb aku pun cam was2 sket nak pakai lycra ni, kantoi lipat2 tu nanti. (yes people aku byk lipatan skarang.. This is most unwanted tapi nak buat camne, sebok duduk berjam2 kat kerusi. Tak main kang dah bayar plak en, haha alasan alasan)

No comments:

Post a Comment