Sunday, March 11, 2012

Hari Cuti

cuti aku digunakan sebaiknye untuk levelling, and makan gula2. im such a sweet tooth, i cant live without my sweets weh. i need to have something sugary everyday, otherwise, i wouldnt be able to stay put, mesti rasa ada bende tak kene.

i think my sweet tooth is taking its toll on me. im starting to put on a considerable amount of weight, since no exercise is involved. tu pun buat aku resah gak, haha, tapi aku takboleh nak exercise ni kalau tak nnt sapa nak main WoW? rugi tau. DH and I, were both paying monthly fees to play this godforsaken game, so tu ah, time is money. kalau tak main kira membazir duit je tau. manusia manusia, selagi wwujudnye alasan, selagi tu kerja tak jalan.

kesian aku, main kat laptop je, alasan DH is that dia pening kepala tgk screen kecik. haha. penipu.
 Malam tu, nak2 tgh malam la jugak, tgh2 DH bengang sbb stuck takleh nak naik level dah, kitorang pun g makan kat redwok. macam biasa, si gemok ni order stuf related to seafood, aku for the first time mintak softshell crab klat kedai tuh, and macam menyesal la jugak, sbb tak rasa ketam mana pun, rasa macam cucur je. bosan bosan bosan. dahla fucking expensive yo! baik aku makan kat sakae sushi, lagi sedap, murah pun murah. ptuih!
marah dia tgh makan orang dok tepon2.. haha lek la der! lapar pun nak mengamuk ka

butter crispy fish tu best. ketam(below) ni ahh yang mahal tuh!, 19hengget weh byk tuh. crazy ke apa, aku makan takde pun rasa tegigit emas ke apa.

ahh, i gotta go back to levelling. ni saja je nak lepak jap, letih dok layan ke natang WoW tu je. biasa hari2 camni aku lepak dalam bilik dgn DH guling2 sampai petang, kol 3, 4 camtu kuar g pasar beli barang. haha. le ni takde la nak guling, aku busy, playin like a boss!

dont forget to exercise ehh people. you dont want to grow old and fat. byebye.

No comments:

Post a Comment