Friday, March 16, 2012

budak kecik buat cake decor

Muka cuak

gaya picit icing

gaya spread icing

a disfigured fairy.. very likely to appear in nightmares
 bebaru ni g alamanda jejalan, saja bosan2 kan. memula ingat taknak pun g , tapi tetibe DH kata g je ah. bukan buat apa pun doh, duduk lepak sesaja, kalau aku dgn DH je takpe gak , ni makcik2 dia pun dok lepak gosip, hahaha. adala makan2 sikit.. tu jela pun. pegi pun snarnye sbb budak kecik ni nak g.

dah pegi tu ada plak mak dia nampak bende decor ni kan, untuk bebudak.. kononnye macam short course la. kene bayor 10 hengget, pretty expensive for a 5 min thing. bayar kos icing dgn cookie tu kot.

minggu depan ada projek sket dgn mardi, baru ni aku dgn DH g makmal dapur dia, best doh barang2 kat situ, sbb dari ngupas bawang sampai la settle nak hidang mesin yang buat. senang betul hati aku, wakakaka. lepas ni takde ahh rasa malas2 nak buat rempah. aku bukan malas apa nak buat rempah ni, cumanya aku letih nok koyok bawang seguni tu, dgn blend. blender aku dah 2 bijik rosak sebab duk wat rempah ni. bila sampai masa nak campur2 tu, aku suka je, haha, selalu bila dah siap blend mmg tarik nafas lega la, badmood pun hilang selalu. hihi. tapi nnt kalau dah ada mesin, mmg lagi syiok la wei, agak2 macam goyang kaki la kan, :)

kepok ganu... tak main la kepok lekor 20seng sebatang tu

saje je letak gambar kepok, haha, sebab sedap. tak caye tanye la org terengganu. ok aku nak sambung WoW.

No comments:

Post a Comment