Saturday, March 10, 2012

Progress

Dalam masa seminggu main WoW, baru dapat naik level 51. lembap kan.. yelah, aku bukan hardcore gamer, keje banyak nak kene buat, so takleh nak bazir masa depan pc je.. tapi bagi aku bagus la jugak lvl 51 tu, compared to DH, bila aku main je mesti dia tertinggal 2,3 lvl blakang. hehe. ala, lagipun aku levelling je beb, dia sebok buat proffession lagi. aku profession dari buat, terus buang, malas nak layan, sbb rasa serabut bila skali terlepas peluang nak naikkan level profession tu, i have to head backwards to places super far away from current location just to get like, what, 2, 3 xp for the current rank? letih doh.. ingat nnt bila dah sampai lvl 70 baru nak buat profession balik sementara nak tunggu upgrade to wrath of the lich king.

harini DH ajak g pasar malam. lama gila tak makan uncle bob. hehe, tapi aku takde la jadi macam buruk lantak bila jumpa ayam tu kan, makan in moderation je eh, kang kembung perut rasa tak sedap plak nak manje2 dgn DH..wakaka.

ok again pasal belajar, aku tgh berusaha menyiapkan satu dokumen rasmi yang akan mengubah some things nnt, the doc should only take like what, 5-10 mins to complete, tapi sbb selama ni segala surat rasmi aku aku suruh orang buatkan, maka i have no idea how to do the thing. haha, semangat je aku tepon lecturer tanya nak tulis apa and all, dia explain with full detail campor gan ceramah agama, hidup, bleberr sikit2, kutuk aku sikit2.. tapi aku tak reti gak nak buat, sedih ah camni, aku rasa hilang focus sikit kot time dia bagitau camne nak buat tu sbb dia dok menyimpang ke lain kan.

takpelah, aku takde hati nak buat surat tu, suruh orang buatkan jugak la. janji ada, kang lambat buat kang lambat plak proses dia, lagi lama la aku melepet kat umah ni.

No comments:

Post a Comment