Tuesday, February 21, 2012

silap la wei.

rupenye jadi plak beli pc, hahaha. cara pantas DH nak dapatkan budget utk pc tu is to main kutu, main dua bahagian, and go for the early turns. sama gakk macam simpan duit, only duit tu habis dulu seblum sempat simpan aaa.

and aku dah start feeling the addiction of playing WoW. can you believe it? klu aku kenal WoW tu time kat USM, mmg tak kuar dari bilik la kot? tadi server nak shutdown, and i was still playing, DH ckp klu tak log out soon nnt progress tak save. aku buat bongok je, leka main, sampai tinggal 30 seconds, nak log out tak boleh! gelabah gila rasa berdebar hati aku, hahahaha, syiok wo main game perasaan macam ni. last2 server shutdown, and aku frusttt(sbb ingat tak save).. patu DH kata dia tipu je, maka aku pun garu kulit blakang badan dia sampai koyak sebab geram. haha, jahat gila. dah dia yang suka suruh aku garu, bila garu slow2 kata tak sedap la, nak kuat smpi koyak kulit. dah dapat nak bising pulak, apedaaa.

dia tipu aku ke, mmg betul tak save weh klu server shutdown? haih. risau betul. rasa macam tak senang duduk pikir kalau la bende tu tak save.

wehh, i wanted to show you some photos taken recently, while celebrating DH's cousins birthdays (reramai orang tiup cake on that day.. haha). DH's cousin sister bought cupcakes from wondermilk. ive always wanted to try them, because they look ever so pleasing, the designs are so pretty and from what ive heard from some friends, the taste is superb! tapi bagi aku tak de la superb mana pun, sbb dia punye buttercream tu, tak smooth. not that i dislike that kind of icing, its just that the texture makes it taste weird for me. aku suka buttercream yang silky smooth tu, tak tau laaa bakers panggil amender kan jenis2 buttercream icing ni,

tapi tak suka tak suka pun, aku bantai almost separuh dari total cupcakes tu ahh, hahahahaha. cute things can be so addictive :P

ballerina themed cupcakes. theyre vanilla flavoured


theme:weirdo. flavour, choc chip.. yummy

penempah cupcakes
satu bende ahh yang tak best wondermilk ni, utk tempahan dia ada 4 flavours je, and it doesnt include red velvet.. sedih kan. red velvet is my recently discovered favourite flavour for cakes, fyi la kan, haha. tapi tu jela drawback dia, yang lain aku boleh kata best la jugak makan kan, designs dia pun banyak to choose from. quality takyah cite, mmg puas hati. bayor mahal beb,klu tak sedap molek bagi kepuk 1000kali atas muka yang buat mende tu.
ballerina cupcake owner(it wasnt even her birthday haha funny girl)

fellyphant! haha. comel kan

pinata for the kids. ni time molek g

DH's aunt explaining rules and regulations .. semangat je.

pukul bagi pecah!(tapi takdok sorang pung wi pecoh natang tuh)

dead pinata..
pinata tu mahal dohh, kecik but darn expensive... gambar aku mmg takde sbb aku selekeh gila doh on that day, haha, buat malu jer. the thing i remembered the most haritu ialah, aku makan byk gila, sampai perut aku jadi keras macam batu, sbb makanan banyak kan, and i just cant stop myself from eating and eating and eating. 3 hari selepas tu baru berak kuar, bayangkan betapa seksanya aku within those three days, menahan perut kembung. tension betul masalah susah nak berak ni.

DH kata boleh ada anak sometime soon, yay! best gile wei!

No comments:

Post a Comment