Thursday, February 23, 2012

ok aku cite macam keling haha

tak sempat tunggu kutu beb, DH dah menggelupur g beli gaming desktop. spec tak power mana pun, boleh kata low end jugak la hardware dia? hahahah.

tapi accessory dia... mak aii tak padan dgn status gamer yang tak berapa nak gamer tu la. i think he wants to make it up for the so-so specs.

haha ko tau tak ni apa? ke tak tau? meh sini aku nak belagak sikit g.
haaaa, kau ada?!!!
haaaa jgn memain tau, black widow ultimate lagi tuh bai. memula kitorang rembat je yang black widow biasa. dia ada 2 version, satu ultimate satu normal. aku tgk kat internet aku ingat yang normal tu ada backlit keys jugak tapi lepas dah beli tu bawak balik rumah bukak pasang sume.. takde! hampeh tul. aku kecewa ko tau dak. sbb time tu aku dah bercita2 nak main WoW dalam gelap, tapi keyboard pulak takde cahaya gemilang yang diimpikan.

disebabkan DH ni pikir lebih kurang sama  dgn aku pasal nak keyboard berlampu2, maka we decided to korek tabung habis habisan, sbb nak beli jugak yang black widow ultimate version tu. aku rasa macam kanak2 pegi cari keyboard bawak duit singgit2 banyak gila, hahahahha. why din we get the ultimate on the first place? tu ahh dia, bajet tak cukup beb. ingat nak sep2 gak la, tapi rasa nafsu tu membuak la plak kan, haha maka beli jugak natang nih.

bagi aku la, sedap sial pakai mechanical keyboard ni. bunyi dia pun best. response dia takyah cita la kan, berbaloi laa dgn harga keluar tahik we paid for. tapi who am i to judge or review bende ni lebih2, aku baru first time kot sentuh gaming keyboard, haha. selama ni pc aku tak pandang pun sbb occupied with ps3. skarang ps3 aku tak tau nak main amender dah, sambil2 main pokemon tu DH suruh aku main WoW yang pada mulanya aku rasa like i wont get hooked to the game because it seemed complicated to play tapi sebaliknya berlaku sekarang.

aku tak expect pun nak beli pc seawal ni. sbb aku ingat dalam masa 2, 3 bulan lagi baru boleh beli. butttt sbb DH layan kan nafsu dia tu, maka bende ni dibeli.

keyboard +mouse.. aku jadi jakun sekejap sbb tak penah ada barang macam ni, hahahha.


Mouse dia ni cam mid ranged product je, takde la mahal sangat. tapi katanya 'one of the most favoured' gaming mice la. aku kan , snarnye ada banyak cerita nak bgtau, tapi sbb aku excited sgt pasal bebarang razer ni, aku lupa nak type amender, ahh well. klu sesiapa nak beli keyboard atau mouse ni, takboleh ye. sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment