Saturday, February 25, 2012

Anniversary Dinner?

harini anniversary pok jang(DH's uncle) yang ke bape tah aku tak tau, hahaha, lupa nak tanya, sbb aku sebok dok suruh derang posing manja dalam gambar. tapi hasil yang aku dapat, ni je,
time makan tak leh nak manja katanya
makan2 ni kat equatorial bangi, the ones celebrating their anniversary yang blanje, haha, aku tolong makan je. my verdict on the food? biasa jerr, aku tak sempat nak makan semua pun, sbb kenyang. aku makan dessert je banyak. bende manis2 ni best doh, especially kalau dessert. kalau lauk pauk... haruslah ada balanced flavour. cant bee too sweet, otherwise rasanya, muak kot. entahla, i pun tak tau. haha.

i expected it to taste like something else. ha?

yg tiramisu tu sedap gila doh, the chocolate one. yang lain biasa je. yang purple tu rasa macam pulut hitam.. yuck
 banyak lagi dari ni aku makan doh, tapi tak sempat nak amek gambar. ada satu tu dia letak dlm gelas kecik, patu the bottom of it is layered with berry jam ke apa tak tau, atas dia whipped cream, patu ada tabur2 oreo. aku paling suka yang tu, because it tasted ever so light, not too sweet, just enough to satisfy my delicate tastebuds.. chewahh! haha.
:D

one missing



rare kot gambar camni, mamat ni slalunye amek gambar buat muka poyo.

 kesimpulannye, i refrained myself from eating too much, despite the fact that orang blanje, sbb aku taknak bile balik rumah nnt tak larat nak buat apa2 sbb perut penuh sgt, and lain kali klu ada orang nak blanje buffet camni , aku nak puasa sehari suntuk, biar time makan tu bole makan banyak sket.

rasa macam nak main squash la esok. jom!

No comments:

Post a Comment