Tuesday, November 1, 2011

ya allah wehh

aku bengang betul soklan ni:

apa dia pokoknye atas bukit, daun dia dlm air?

aku punyela pikir pikir, sampai yang kotor2 pun aku pikir gak sbb kadang2 soklan ni soklan bengong, rupenye jawapan dia teh.

hahaha, dah baca jawapan tu aku gelak sendiri. haiyaaa.

DH bought me Arkham City! haha terasa diriku dihargai sebenarnye wakakakaka, susah gak la dari Arkham Asylum, patu dia mcm lagi byk bende nak buat, sbb ada side mission. kira lambat la klu nak habis game ni betul2. tapi aku rasa semak dgn cara nak control batman ni, tak pun sbb aku dah lama tak main game, ataupun sbb tangan aku ni skarang hanya boleh digunakan untuk buat keje dapor, dokleh maing game dohh? ehhh tak mungkin takmungkin. maybe sbb aku main dikala otak aku rasa letih tak cukup tido kot, so i guess this game is gonna take quite sometime for me to finish, mcm biasa main 3 hari, yang ni main maybe seminggu dua ke kan, sbb cousin DH ada kat sini and dia suka main modern warfare(maknenye kene share laa ps ni, dh klu aku nak conquer sorang pun tak boleh gakk, aku keje byk nak buat) and aku pun lalu nak main kejap2 je,  otak busy memikirkan bende lain, susah nak focus kat si batman ni, huhu.

its 2 a.m and im still not asleep, padahal esok nak bgn keje(cehhhh bgn keje tuuu ahahahahha, keje amende taktau la) tapi tu ahh, tak sedap ahh nak tido takde laki kat seblah. aku kan, walaupun gado ke tak gado ke dgn laki aku, aku tetap nak dia ada seblah time tido, klu tak aku nak tido tu jadi tak lena mana ahh, hati rasa gundah gulana. ahahhahaha, call me mengada ke tahpape ke,tapi sukati aku la kan.

family mana boleh sama dgn bini wehhhhh, kdg2 laki lebih dgr ckp bini dari cakap femeli, kadang2 sebaliknye, tapi tu ahh, jgnlah disebabkan satu party tu rasa ok je, that means the other party is wrong about si laki tu. renungrenungkanlah dan selamat beramal.

No comments:

Post a Comment