Friday, November 18, 2011

ouch!

dalam seminggu main dgn pisau, mesti aku cut myself 2,3 kali. patu 2 minggu nak nak elok tu, tepotong lagi. haih. takpelah, insyaallah sakit2 sikit ni dosa pun hilang la sikit kan kan kan heheheheh.

aku dah lama tak merayap dgn DH.. haa bile pikir pasal merayap2 dgn DH ni laa buat aku mcm rindu zaman2 becinte dulu hihi jgn geli tau, tapi ni hakikat. dulu nak pegi mana kabor je, taknak pegi pun diajak pegi. skarang tunggu pun tak diajak, mintak pun tak diberi. haha, jgn ke aku sorang je gini, aku rasa rata2 orang kawen mmg gini ahh, especially yang becinte lama. so nak buat guane, lepak umah main game je la sambil makan hati ulam jantung.

tak pun g main squash! yay i like! tapi tu pun kekadang dinasihatkan aku supaya bawak2 lahh duduk rumah(tapi aku fight for my right jugak sometimes tu, aku main sukan kot, how bad can it be berbanding dgn lepak?). lahh, habistu selama ni aku pegi mana je? bejalan? mmg la jalan, kuar masuk dapur. kat dapur tu bukan bole main squash pun, klu boleh kira tak kuar pun takpe, nak suruh aku tido kat dapur pun takpe.

i like the way i live now, walaupun i think the time i spend for exercise isnt enough, kene redha jela, sbb bende lain byk nak buat. klu kat usm dulu, exercise tu je bende yang aku kene buat, study tak payah punnnn, bajet terer kan, haahahaha, patu bila dah under probation baru nak menggelupur. tapi aku tak menggelupur mana la, sbb aku kan bajet2 cool gak, wakakakka. but tu ahh, referring to the above paragraph, aku kecik hati that i dont get to spend as much time with DH. haha, kan aku kata dlm post seblum ni, aku tak suka bila laki aku tinggalkan aku. tapi tak difahamkan, dan tak diherankan makanyee begini je la ye. redha redha :D

lalat ni geram betul, its like their holidays exceed their working days, unlike us humans kan, weekends je yang free nak sesakkan all the malls. lalat ni sokmo cuti, ahli parliament dia malas buat keje kot, nak senang, senang lagi. kalau cuti tu pegi main kat tong sampah je takpe, ni penuh serumah, depa hengat rumah ni tempat becuti ka apa?

blah laaa lalat oiiiii aku benci sungguh tgk mu peng kat periuk sana sini. eeee.

No comments:

Post a Comment