Sunday, November 13, 2011

karaoke!

sang my heart out today, with the rest of the fam. no pictures though, as i was busy picking and skipping songs haha(DH, his cous and i, we arrived an hour late..sedih tau), one of the workers at the center came to tell us that our 2hour time limit is up and i begged him to let me sing just one other, but he was firm so whatever, kedekut punye brader. tapi tu lahhh its not like its my last singing session ever pun kan.

aku ni cakap no pictures tu mcm laa janji nak letak gambar aku tu boleh digunapakai sgtttt, haha.

oh oh, harini aku kenyang gila wehhh, takpenah aku rasa sekenyang ni setelah sekian lama, pagi aku makan nasik dagang(nasik je) roti sekeping dgn butter selepuk(bape banyak calories daa) waffle gardenia tu 3keping, lempung sket, patu tido. bangun2 tgk kat meja ada tau fu fa 2 bekas, aku bantai both, patu goreng pisang 6keping, aku makan sume gak patu g eksersais perut kejap(karoke), balik menyanyi g makan bihun kungfu(my favourite! lama gila tak makan beb) patu balik makan kepok ikang, patu minum air, perut pun rasa berat lebih, haihh. mcm menyesal pun ada makan banyak ni, tapi takpe ahh skali skala. kene tido lewat sikit ah, i hate sleeping with a full stomach, soo uncomfortable.

a little update on squash: i found people to play with! seronok gila. haha, lepas ni tiap2 petang aku boleh main squash. tapi tu ahh, dont think akan main segila dulu, tak sempat kot, sbb ptg je ada masa. pagi full, so takleh nak pegi train kat track . mmg ahh kat area rumah pun boleh, tapi aku suka klu boleh lari tu dlm pukul 6, 7, camtu, takde la panas, kete pun tak banyak lagi kan. tgk ahh camne nnt, mana tau sempat gak nak selit2 ke kan. klu ada peluang aku nak gak se-fit seblum ni, skarang takde la pancit mana, cume slow sikit la, klu tak dulu mcm lipas takde seblah kaki. skrang lipas takde dua belah kaki. nak sampai tahap lipas dgn dua kaki tu jauhhhhhh betul perjalanan nak kene harung. klu tak kawen lagi aku sanggup beb jauh mana pun nak kene pegi janji aku jadi terer hahahaha, tapi dah kawin ni nak kene pertimbangkan perasaan suami, makanya, takpe ahh, lek suda. lagipun bukan tak pena buat keje gila sukan dulu, dah rasa tu kira ok la kan.

No comments:

Post a Comment