Monday, February 23, 2015

umur aku dah 25 tahun.. lagi 5 tahun nak masuk 30.. mak aii.. feels like it was just yesterday that i \sneaked out from my house as soon as my mom fell asleep in the afternoon sebab nak main dgn jiran kat hujung taman perumahan aku. i was 5.

nampak tak, kecik2 lagi dah suka buat hal.. besar2 jadi lah baik. baik nye!

so kelmarin aku pergi gym, and did legs. squash aku tak teruk sangat pakai kaki.. sebab aku tak rajin lunge and bend for the ball. so bila pergi gym, pakai weights plak buat squat and calve raises, memangggg mendapat. i knew then that it would hurt so bad after.. semalam tak berapa sangat, masih boleh berjalan berjimba.. sakit sikit je. harini, mungkin sebab duduk banyak sangat, bila nak berdiri tu, aiyoooo.. 

mcm puki je sakitnye. 

org kata no pain no gain.

yelah.. gua holding back the tears lah ni!

moga esok bermotivasi nak buat upperbody.. sebab biasanya kalau dah sakit macam ni, aku lagi prefer tido, even when im supposed to stretch it all out, and do light exercises to fasten recovery. main squash tu kira halal la kann.. bukan main dgn pro pun. light light la tuhh.. 

only easy source of protein sekarang ni ialah - telur.. aku cakap kat DH nak beli isolate whey, dia tak bagi! kedekut gilaaaa... aku tak larat lah weii nak makan solid food banyak2.. nnt aku takleh tido kalau perut kembung. nak prepare meals before i go to UKM in the morning is possible, and dah pernah buat pun tapi kekadang aku balik dah tgh malam, mana nak tido nak urus bende2 lain lagiiii.. plus nak bawak bekas ke UKM tu pun dah satu hal. leceh! nak bawak baju lagi...banyak plak bende nak bawak. 

aku ingat nnt dapat duit pt aku kene beli jugak lah.. sakit jugak kalau nak kene mkn mcm ni. plus bodybuildng is 70% nutrition.. and i dont think im getting enough as it is. buat letih je sakit nak mampos, tapi takde gainzzzz....

tadi aku berlagak ngan SV, boleh tahan nafas lama dlm air. patu aku pertikaikan asal dia takleh... patutnye boleh ahhhhh... 

ayat reply dia, bagi geli hati aku betulla bila teringat.. 

'dah takboleh, nak buat macamana, so sue me la!' 

hahaha.. hahahahahah!

aku tau tu attempt dia nak bajet comel ngan aku! ptuih!

No comments:

Post a Comment