Sunday, February 22, 2015

aku ni, tak tahan sejuk. biasanya kalau laki aku pasang aircond dalam bilik, aku tido luar. bila dah bahang gila babi baru aku masuk dlm bilik cari aircond.. haha.

biasa aku drive pun aku lagi selesa bukak tingkap. nak plak bila naik myvi. even though malaysian cars are of low quality, its air conditioning power is phenomenal. bab tu je dia paling win.. kalau hari tgh panas gila babi, pasang aircond, lepak dlm kereta myvi would be your best bet to cool yourself off.

tapi pernah jugak aku tido dalam kereta sebab udara kat rumah time tu sejukkkk gilaaa! its like everywhere i sit was freezing. last2 gua turun basement tido dlm kereta je. tak panas, tak sejuk. best!

pernah sekali, masa pergi diving LOB, lepas naik tu, the air had gotten to me so aku panaskan badan dekat vent engine. secara tiba jahhhhh kene simbah dgn ais berbatu batu dari atas, bongok nye fahmy. langsung malam tu aku demam.

and ada sekali tu aku dive tak pakai wetsuit.. masa pergi sampling. malas punya pasal. dlm air tu jugak aku menggigil.. naik, toksah kira laa.. hhahahaha.. rasa sejuk sampai ke tulang.

lecturer aku pasang aircond dlm bilik dia pun aku sejuk menggigil2.. pehh.. kalau pergi overseas time winter tak tau la aku mcmana..keras kejung mcmtu je... tak boleh buat apa2.

aku rasa ni semua sebab biasakan diri mandi pakai heater lah.. boleh ke tak mcm tu?

esok kelas start. malas betul.. tapi rindu kawan. tapi malas... thesis patut dah siap.. tak siap2 pun. dasar pemalas, lembap! semua nak harapkan SV.

apebende kau ni sarah?!



No comments:

Post a Comment