Thursday, December 27, 2012

of random ramblings

a couple of days ago aku pergi tgk soundstage nye saringan. damn.. no photos sbb aku malas gila nak keluarkan phone, and skarang aku rasa rugi nak mampuihhhhh, sebab there were like, a couple of bands that  caught my full attention. yang paling aku teringat and teringin nak tgk lagi is the performance of a band called InCries. dorang ni memember DH, kamcing gile time DH was possessed by the metal industry, a time when he played some music. aku tak penah dgr DH main, teringin nak tgk, tapi tu ahh, dia pun da malas skarang. so whatever la kan,

InCries ni ala2 InFlames la, haha, keje nak tiruuuuu je. takde la, tak tiru mana pun,more like, influenced by their music. but damn son, dorang nyer original songs were awsome, buatkan aku rasa cam kempunan nak dgr lagi, haha, especially their showmanship on that night. aku cukup cukup tak tahan kalau tgk mamat2 metal ni buat helicopter time riff, rasa macam nak lompat2 suka woi. helicopter ni mmg move yang aku tunggu2 tiap kali tgk metal bands perform live.

tak tau ke cane helicopter tu? brader2 yang rambut panjang je bole buat. caranya ialah bang your head till your hair swings with the momentum, creating a helicopter propeller like effect. silap2 kalau cukup padu rambut ko tu bole terbang beb.. ahahaha. tapi best wei, aku mmg suka. geram tgk, stylo kot.

sabtu ni rock the world, DH tanya aku nak pegi ke tak. aku tekezut k, ni apehal tetibe mesra lebih plak dgn aku ni kan, ada pompuan lain pulak ke? hahaha. camni la wei, aku senang hati dgn DH skarang, sbb dia bawak aku everywhere, and i literally mean everywhere, sbb aku malas nak buat perangai taik macam dulu, malas nak belagak boss, sbb hakikatnye, aku ni hanyalah bini. and aku seharusnye buat laki aku suka, and bila laki aku suka, maka aku akan dilayan dgn cara yang aku pun suka... what you give is what you get people.

Sooo, aku tak heran pun kalau dia senang hati nak bawak aku g memana, sebab aku yang membolehkan keadaan ni wujud. perubahan tu bermula dgn diri sendiri beb.and no DH takde pompuan lain, sbb aku dah bomoh dia so that he will be mine and mine only. orang suma kata aku kene bomoh, tapi sebenarnye aku yang membomoh, wakakakakakkakakakaka.and pasal rock the world, ada tiket maka pegilah kitorang. takde tiket maka melepetlah kitorang kat rumah, atau keluar jenjalan forking out a fortune on our current project.

its late, and im recalling all the songs that i used to mainly listen to, downloading them from the internet into the ipod..damn you InCries, you make me want to listen to metal again! and watch hellies on you tube! dulu keje aku dgr metallll je memanjang. sampai aku sendiri rasa bengang sbb lagu jenis tu bising nak mampus, nak tido pun takleh, tapi pasang jugak kuat2. apa punya syaitan daaa time tu. skarang zaman dah berubah, makin tua makin suka yang slow2, malay and love songs that i used to regard them as songs for losersss. last2, aku jugak dengar.. haha. moral here is, janganlah telampau mengutuk sgt sesuatu bende tu, last2 kene kat batang idung sendiri apa nak dikata?

i miss my mom, and sibs. it makes me sad sometimes but hey, it comes with the package. so, aku redha.

btw guys, im pretty excited to see DH start his first semester this coming january.and i hope everything goes just as planned, dgn izin Allah.

bebaru ni aku sebok kemas rumah sbb pindah duduk dgn metua aku balik, and sebok dgn projek berdenyut aku&DH... projek tu takde la sebok mana, cuma berdenyut duit tu yang rasa macam sebok lebih... hahahaha. its coming around fine now, and i really2 hope that it stabilizes soon, cz if it does, then wed only have to burn a hole one last time for the ultimate equipment. no surprises here folks, weve upgraded to a 3ft marine tank with sump. so far mmg puas hati, next time aku cerita lebih sket pasal projek ni, and be warned, if youre not the slightest bit interested in reefkeeping then takyah amek tau pun.

i wanna play assassins creed 3! ritu ada main kejap kat rumah kawan DH, tapi main sikit je kan, so rasa macam biasa je la, cume game camni best apa tau, dia jenis main mission. manyak syiok. it makes me feel like i musnt leave the console, not until i have made full synch. and ini bukan setakat feel, kalau aku main game yang bermission2 ni, mmg aku akan duduk depan tv tu sampai aku sakit kepala rasa nak muntah, barula aku bangun.

aku tak tau la apa nak tulis lagi for now.. dah la gambar takde. vlog tak jalan, sume sebab malas.

sekian saja rapuan aku harini. babai.

No comments:

Post a Comment