Sunday, September 18, 2011

Raya still not finished meh?

i thought raya dah habis, tetibe orang ajak g openhouse. patu gambar openhouse byk lagi kat fesbuk. raya belom habis rupenye... lambat betul rasa masa, pasaipa tak habih2 g raya ni. dah la aku bosan nak duduk rumah sesaja smpi hujung tahun ni, so im thinking of getting a job. dekat2 umah dah ahh pagi2 boleh la jalan g keje, kira exercise skali la kan. pegi keje pagi, balik malam tido. 2,3 bulan mcm tu konfem kurus wei kaki aku hahaha.

aku tgk kat the curve ada kedai game nak pakai pompuan keje, basic 1200.byk kan? klu aku keje kedai buku pun sama je, tapi aku nak keje yang rilek2 sket doh. malas ahhh klu bos tak sporting. gamers hideout tu nak yang suka main game, haha, aku ni suka ke main game ha? wakakaka. im not so familiar with the terms they use in gaming but i dont think that matters much pun, janji info tu boleh sampai kat customer dah la kan.

esok lusa tgk ahh aku g apply keje. sementara nak tunggu masuk blaja balik byk sket duit nnt boleh joli. tak pun aku nak beli beskal kat DH, paksa dia naik beskal as exercise. aku pun nak beli satu gak la, sbb aku teringin. bukan fixie ehh, tak best. wa mau offroad punya. bru tau terer tak terer naik beskal ni. haha tak tau aa bole jadi ke tak angan2 ni.duit pun takde lagi. klu ada pun, and dah beli pun beskal, tak tau DH nak naik ke simpan biar karat je beskal tu, since he's notthe adventurous type. aku ajak scuba takmo, ajak wall climbing je pun, takmo. ajak merayau pun takmo. sume takmo. tapi kalau kawan ajak, naknaknak. seblum kawin dulu best sket laa sbb dia ikut je ckp aku nak pegi mana2 nak buat pape pun. skarang, biasala... dah kawin kan,hahahaha. sabo jela.

tapi yang sebenar benarnye la kan, aku malas nak keje hahahahah aku nak duit je!

No comments:

Post a Comment