Sunday, September 25, 2011

Bahasa Melayu

1. Bekas kekasih saya adalah :
tak pernah ada



2. Saya sedang mendengar :
budak2 bising dan bunyi tv

3. Mungkin saya patut :
tolong nana masak?... nahhhhhh hahaha malas!

4. Saya suka :
squash, ya sangat sangat suka!

5. Sahabat-sahabat baik saya :
adalah yang terbaik belaka.

6. Saya tak faham :
kenapa saya sayang suami saya

7. Saya sedang kehilangan :
ego saya, sedikit demi sedikit

8. Ramai yang berkata :
saya harus sabar

9. Makna nama saya :
entahlah, saya pun tak tahu

10. Cinta itu adalah :
perkara yang menyeronokkan saya selama 4 tahun dan menggilakan serta mengajar saya sejak setahun++ yang lepas dan berharap ia akan berterusan sepanjang hayat saya

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
memasak laksa di dapur

12. Saya akan cuba :
untuk bangun dan tolong nana masak... tapi tak berdaya. hahaha

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
sehingga anda tak boleh ambil lagi. baca : you can't take it anymore.

14. Telefon bimbit saya :
merayu rayu supaya ditambahkan jumlah prabayar

15. Bila saya terjaga dari tidur :
saya nampak suami saya

16. Saya paling tak suka apabila :
suami saya tinggalkan saya 

17. Pesta / Parti adalah :
keadaan dimana semua orang berseronok dgn makanan dan hiburan

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Muhammad Faizz Amin Roslee. bila gosok badan dia nanti dia jadi manja, siap ada bunyi lagi. comel kan. hahaha


No comments:

Post a Comment