Saturday, September 8, 2012

Bawang putih

Sesungguhnya hanya tuhan yang tahu betapa aku gilakan flavour bawang putih.

Every dish i cook (tak termasuk masak melayu) wajib 4ulas or more. I dont know wether DH likes it or not but he never did complain once, well except hari tu aku ada masak termasin sket haha kecian tau. Honestly, bagi aku, 4ulas tu means nothing, because i cant taste the garlicky essence. Jgn nak suruh aku makan cmtu je ehh, sbb aku geli. Kalau makan saje rasa nak terbelahak ada ahh.

Ini sume adalah salah Fabio Viviani for making me cook like an italian(perasan nyeee lahai)


Baru ni aku ada dengar yg ada laa manusia2 yg tak habis nak cari salah dan silap org lain, berkata;

Sarah tu kawen sbb dia ingat mamat tu byk duit. Tgk2 kawen kene jual nasik je, menyesal xsudah la dia.

Shouldnt i be moving on to someone else if money(which isnt available) is what i aim for in this marriage?

Takpelah. Mulut org. Nobody can satisfy anybody.

The sick clown looks really sick today. Some kind of spore is growing on its head and it hasnt been eating. Dannngggg. Now deciding wether to keep it or flush it down the drain.

No comments:

Post a Comment