Monday, June 18, 2012

rasa macam apa je ni

hello. haha, lama seh aku tak update, sumpah malas. ive been like super lazy for the past week, i have no idea why. lazybukan sebarang lazy tau, main game pun aku lazy gakk haaaa kronik ni. but aku sempat habiskan max payne though. komen aku pasal game tuh? susah giler yooo! haha, by far the hardest game ive ever played. mungkin sbb aku tak pro, tapi tu lahh, berbanding dgn game lain aku penah main, itulah yang aku boleh kata. macam uncharted, main gitu2 pun, trophy sempat gakk aku kumpul cam belas2, puluh2 bijik. game ni, 7 je wehhhhh. ish2, sedih betul. skarang aku ingat nak beli rayman origins! yo yo yo. i had it downloaded to the pc recently and i super loved it, the graphics awe me the most. gameplay tu takyah cite la, cz its a fun fun fun platform type game, awesome monster killing techs and stuf. cuma aku tak bape suka main kat  pc sbb malas nak pakai keyboard. macam tak sesuai je platformer guna keyboard?mmo fps takpe ah. ee tak sabarnye nak beli! hehehe.

rejab ni aku sempat gak ahh poser for 3 days. hooray! aku ajak DH tapi tau2 jela kan lelaki, tambah pulak dia, mmmmmmmg susah laaa nak ada perasaan nak poser tu.

see skarang ni aku tgh dalam dilemma nak sambung belajar ke tak, gayanya macam malas, sbb duduk rumah lepak main game lagi syiok, but then kalau sambung atleast boleh kerja, walaupun gaji skarang macam kucing sakit cirit je kan (takpayah cerita laa pasal nak kerja jauh2, kalau laki aku bagi takpe gak). so i really dont know. part of me feels that if i continue studying i would be able to get my mind of things, tapi tu la kan, main game pun does the same.

nak plak time ni laa kata2 pak tuan sneaks into my head.. nak jadi kaya takpayah blajar pun. hahaha.

i started watching this youtube channel recently, syiok gak doh, its called shane dawson tv. this guy is seriously hilarious, i first had him mistaken for gay rerupenye dia straight, yela bila dia belakon je mesti nak pretend jadi org puang.

pagi ni aku tak kejut nak niagaaaaa nooo. haha, mainly because i dont think i heard the alarm. proly i was super tired from last night.. no, it wasnt sex, i always have the energy for that LOL. well disebabkan tetibe je mood rajin aku datang smalam, i decided to clean up the room, main focus was on the toilet. aku sental bilik air tu macam tak ingat dunia dah hahaha sekian lama tak bercuci oleh kerana malas. mak aku dulu cuci like often la jugak, sbb dlm seminggu tu mesti aku terdengar dia cuci jamban tu, kalau dia malas pun adik laki aku yang kene cuci. aku buat apa? mestila berlagak jadi raja wakakaa.

well apa yang aku tak suka pasal tak terkejut pagi ni hari kene niaga is that nasi tu banyak sgt tak muat nak simpan dlm peti, kalau simpan dlm freezer and kukus balik esok nnt dia hancur. haih. membazir tau. 3kilo beras tu. tapi takpe, sebenarnye aku baru terpikir pasal nak simpan dalam fridge, selama ni aku dok simpan dlm freezer. jadi akan ku usahakan untuk muatkan perkara tersebut dalam peti ais japg.

skarang mulut aku rasa macam berpasir.. dah la tgh poser. aircond ni tak bagus doh, dah la DH pasang sampai 18 smalam. ee. kalau aku 26, 27 dah ok dah, 18 ni macam nak bunuh aku.

No comments:

Post a Comment