Wednesday, June 6, 2012

Asal ni doh?

aku makan banyak gila harini. sampai takboleh nak jalan. makan malam lak tuh.. but i guess its ok cz i wont be sleeping tonight. gonna be gaming till tomorrow sampai masa untuk niaga.

tali reket aku putus.. setelah setahun. lama kan tahan, hahaha. kalau tak dulu time main kaw2 tak samapi sebulan dah putus. tapi ni kira sebulan jugak laa, sbb aku biasa main squash seminggu sekali, dua je.

so, max payne! aku kan main medium je, tapi free aim, makanya serabut pale hotak aku sbb rasa macam susah betul nak mara kehadapan.. bukanla susah apa, aku awal2 lagi dah dapat headshot nye achievement tapi yang aku geramnye sbb jarak antara checkpoint dia tu jauh nak mampos. so klu mati tgh jalan, nak kene start balik after all the hard work done. tension tau. dah la mati 10kali dlm masa 5 menet tu hahaha ape bengong nye la hai. tu la gatal lagi main free aim.

and cz of that i decided to get on max only whenever i need a break from wow, so that aku tak tension sgt. yela aku tak cool mana pun, tu yang dok mengamuk kalau kalah sokmo wakaka.

about my sleeping hours, sad to say that i kinda enjoy not sleeping during the night lol.. tgk la nnt if it affects my weight and all things related to fitness real bad, then im gonna have to sleep normally again.
tv:kakak punye, kerusi sedap:nana punye, kotak buruk buat meja tv:courtesy of DH for wanting to keep stuf that's no longer usable. banyak betul barang pinjam :(
i din get to set-up the gt5 steering wheel sbb DH pakai bucket seat dia. patu mmbr aku yang nak ajak racing pun busy keje makanya aku rasa buat sementara waktu ni biar je la dulu.. bukan aku nak main sgt pun gt tu. lama tak main ni mesti lama gilaaaa nak tunggu game tu hapdet. gt5 updates frequently, and some of the updates consumes time.

eh android takde proper blogging software ke ha? malas la aku nak transfer2 gambar ni..

aku tgk bebudak ex-class aku manyak syiok sbb fyp dah siap, nak grad dah yada3.. congratulations people! i hope everything goes well for you guys as it is with me here :D

No comments:

Post a Comment