Saturday, June 18, 2011

Memories

tetibe aku teringat time aku kecit dulu, around 3,4 years old camtu, isap susu botol ptg2 dlm kol 2, 3. mak aku dok baring seblah aku nak bagi aku tido la kononnye, haha skali dia yang tido dulu, aku pun ape lagi, time dia dah tido tu, senyap2 kuar rumah, g rumah jiran aku at the end of the road hahaha, time tu aku baru kecit tauuu dah buat perangai camtu. mak aku slalu tak heran laaa klu aku hilang dari rumah, dia mesti tau aku g rumah jiran nyer, sbb jiran aku tu ada anak laki sama baya dgn aku, kitorang suka main sesama. slalu aku buat perangai kuar rumah ni time pagi2 before pegi kindergarten dgn time ptg, haha. lawak ahh, kecit2 lagi dah pandai buat bende ikut sukati. bila dah terbawak sampai besar, mmg tak sempat laa nak ubah.

aku ni, bukan la anak solehah. tapi aku boleh pikir mana baik buruk laku terhadap mak bapak. yang aku kawin lari ni, mungkin org tgk, kata membelakangi mak bapak. mungkin jugakk, but the way i see it, is that aku ni snarnya doing them a favor by acknowledging my religion and not ignoring it, kira ilmu agama yang dorang dok susah2 nak ajar aku tapi rasa macam aku ni tak suka ikut agama sgt tu ada jugak tersemat dlm hati aku ni.

my current case makes me see things in a different way, the more positive side of everything. like i said, i was  super rational when i made the decision and i dont mean to harm my parents mentally nor emotionally but hey, i dont have the remote to their hearts and minds. so aku mintak doa kat Allah je lah bagi terbukak sikit pintu hati. klu taknak nak buat macam mana, balasan tuhan pada aku la tuhh.

smalam DH bought me a pair of jeans! yay! haha. lama gila tak pakai jeans. he complained about the price, saying that its super expensive and thats the only pair im gonna get my whole life hahahaha, tapi you sayang i kan b, so mesti nnt you beli lagi klu i nakk :D oh and we bought JENGA, you know, the block game, where you pull and stack em as high as you could before it topples over? if im rajin enough then nanti ada laa gambar, takde nasib ahh haha. it was fun playing it with DH cz dia banyak buat lawak bongok with the blocks.


65bux for 54 pieces of claimed to be presicion cut wood... claims are hardly ever the truth.

DH went out, since were now staying with his family, we (and his family) decide that its best if we stop renting. dorang cakap jimat sikit klu duduk dgn dorang, (haha i couldnt agree more..theyre super nice people weyh) so DH kuar g settle bende2 rumah tu la, nak amek barang and stuff. i hope i could get my guitar soon! lama gila babi wei tak main guitar. i promise, if i get it back soon, aku nak main betul2 try reka2 lagu sendiri ke (ceywahhh cita2 besar gila kann hahaha). so nnt balik usm its gonna be music and running and hopefully kuat sket laa study ;)

No comments:

Post a Comment